“Filling the Gap”: Η φάση της πιλοτικής εφαρμογής ξεκίνησε

Το πρόγραμμα Erasmus+ “Filling the Gap: Open Educational Resources for supporting teachers in distance learningείναι έτοιμο για τη φάση πιλοτικής εφαρμογής των πνευματικών αποτελεσμάτων του, τα οποία αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος από εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτικούς από πέντε χώρες-εταίρους (Ιταλία, Βέλγιο, Ισπανία, Ελλάδα, Κροατία). Στην επόμενη φάση του έργου, οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν αυτά τα δύο πνευματικά αποτελέσματα: το MOOC για την εξ αποστάσεως μάθηση και το Distance Learning Activity Kit (DLAK). Επιλεγμένοι καθηγητές και δάσκαλοι θα έχουν το καθήκον να παρακολουθήσουν το MOOC προκειμένου να συλλέξουν ανατροφοδότηση και συστάσεις για την τελική επιστημονική επικύρωση των αποτελεσμάτων. 

Ως προετοιμασία για τις επόμενες δραστηριότητες, η τελική συνάντηση των εταίρων του Erasmus+ πραγματοποιήθηκε στη Μπολόνια στις 20-21 Οκτωβρίου. Οι εταίροι (UCLL, Platon, Colegio Huerta Santa Ana, Bernardin Frankopan School, Liceo Fanti, Archilabò και Irecoop) συζήτησαν την οργάνωση της πιλοτικής εφαρμογής, το ρόλο των καθηγητών στην πιλοτική φάση του έργου, καθώς και το σύστημα ανοικτών καρτών για τους καθηγητές που θα παρακολουθήσουν το μάθημα. Συμφωνήθηκαν επίσης τα τελικά βήματα το 2023, τονίζοντας τα συνέδρια στα σχολεία-εταίρους και στο University College LeuvenLimburg ως βασικό σημείο διάδοσης, μετά το οποίο το περιεχόμενο του έργου θα είναι ανοιχτό σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Το βιώσιμο πρόγραμμά μας θα συνεχίσει να καλύπτει τα κενά στο μέλλον, ελάτε μαζί μας!                                                                                                   

Κοινοποιήστε το άρθρο