Την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ συμμετείχαν στο διαδικτυακό συνέδριο της συμμαχίας “Education4Climate Coalition” που διοργανώθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της ημέρας Εκπαίδευσης για το κλίμα. Μάλιστα ήταν ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας να συμπεριληφθεί στη λίστα των εισηγητών του προγράμματος ο δάσκαλος του δημοτικού, Χρήστος Χουσερίδης, ο οποίος παρουσίασε τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα ενός σχεδίου μαθήματος που εφαρμόστηκε με επιτυχία στη Στ’ τάξη του δημοτικού από τον Μάρτιο έως τον Ιούνιο του 2022.
Είναι γεγονός ότι στα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ ευαισθητοποιούμαστε σε θέματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αλλαγή μπορεί να επέλθει μέσα από την εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό, στο πρόγραμμα σπουδών των Εκπαιδευτηρίων μας έχουν ενταχθεί περιβαλλοντικές δράσεις από τη νηπιακή ακόμη ηλικία με σκοπό τη σταδιακή διαμόρφωση υπεύθυνων συμπεριφορών και τη δημιουργία αυριανών ενεργών πολιτών.
Το C.R.E.A.T.E. (CollaborateReadaptEarn/ experimentAlwaysTangibleExcitingexperiences) εφαρμόστηκε με στόχο τη συμμετοχή μαθητών και καθηγητών, την ανταλλαγή ιδεών και την αλληλεπίδραση πάνω στο θέμα της εξ αποστάσεως μάθησης και τη συλλογή ανατροφοδότησης σχετικά με τα αποτελέσματα του έργου FillingtheGap (το MOOC για την εξ αποστάσεως μάθηση και το Kit δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως μάθησης).
Υπό την καθοδήγηση 8 εκπαιδευτικών, συμμετείχαν 87 μαθητές οι οποίοι πειραματίστηκαν με νέες διδακτικές μεθοδολογίες και εργαλεία, ενώ αλληλεπιδρούσαν με συνομηλίκους από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες- όλοι οι μαθητές που συμμετείχαν μπόρεσαν να αναπτύξουν μια σταθερή αίσθηση της ευαισθητοποίησης για την ενεργό ευρωπαϊκή ιθαγένεια, την ένταξη και την υπευθυνότητα. Οι μαθητές συνεργάστηκαν σε διεθνείς ομάδες σε θέματα όπως: ηλεκτρονική ασφάλεια και netiquette, αναπηρία και εξ αποστάσεως μάθηση, θέτοντας σε εφαρμογή το κριτικό τους πνεύμα, την ικανότητα έρευνας και ανάπτυξης περιεχομένου, διευρύνοντας τη διαπολιτισμική τους συνείδηση, τις γλωσσικές τους δεξιότητες και τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Οι δραστηριότητες έλαβαν χώρα σταδιακά και κατανεμημένα καθ’ όλη τη διάρκεια του προηγούμενου σχολικού έτους, από τον Οκτώβριο έως τον Μάιο, εντασσόμενες ιδανικά στο πρόγραμμα της τάξης. Το πρόγραμμα, ως προς τους στόχους και το περιεχόμενό του, εμπνεύστηκε από μια διαθεματική προσέγγιση, καθώς τα θέματα που πραγματεύεται συνδέονται με διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα σπουδών: ιστορία, λογοτεχνία, ιστορία της τέχνης, πολιτική αγωγή και ιθαγένεια.
Οι στόχοι του προγράμματος αντιμετωπίστηκαν σταδιακά και επιτεύχθηκαν με θετικό τρόπο για τους περισσότερους μαθητές. Οι στόχοι που τέθηκαν και οι δραστηριότητες που δημιουργήθηκαν αποδείχθηκαν λειτουργικές σε σχέση με τις προσδοκίες και τις ανάγκες των μαθητών. Ορισμένα από τα αποτελέσματα του έργου χρησιμοποιήθηκαν στο έργο FillingtheGapErasmus+ ως μέρος της παραγωγής του MOOC.
Το πρόγραμμα Erasmus+ FillingtheGap χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση με σκοπό την υποστήριξη της συνεχούς κατάρτισης, την ανάπτυξη και την ενίσχυση των επαγγελματικών προφίλ των εκπαιδευτικών, ιδίως όσον αφορά την εξ αποστάσεως μάθηση.
Το έργο υλοποιεί δύο αποτελέσματα: το πρώτο, το οποίο δοκιμάστηκε πιλοτικά από το UniversityCollegeLeuvenLimburg, είναι ένα MOOC (MassiveOpenOnlineCourse) για την εξ αποστάσεως μάθηση με σκοπό την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό, την παράδοση και την αξιολόγηση μιας υψηλής ποιότητας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Το δεύτερο αποτέλεσμα, υπό την καθοδήγηση του IrecoopER, είναι μια δέσμη δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως μάθησης με σκοπό την παροχή πρακτικών εργαλείων σε δασκάλους και εκπαιδευτικούς.
Με αφορμή το πρόγραμμα “Από την ελιά στο λάδι” τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Βρεφονηπιακού μας σταθμού επισκέφθηκαν τον ελαιώνα που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του σχολείου μας. Πριν από την επίσκεψη στον ελαιώνα τα παιδιά προετοιμάστηκαν κατάλληλα για τον χώρο που θα επισκεφτονταν και τα πράγματα που θα έβλεπαν. Πήραν μαζί τους αντικείμενα που θα χρειάζονταν όπως σακούλες για τις ελιές και χτενάκια για το μάζεμα. Τα παιδιά συμμετείχαν με πολύ ενθουσιασμό στο λιομαζωμα, παίζοντας και ταυτόχρονα μαθαίνοντας για “Tο ταξίδι της Ελιάς”.
Μετα το πέρας της εκπαιδευτικής αυτής επίσκεψης τα παιδιά έλαβαν μέρος και σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες με θέμα την ελιά ενώ στη συνέχεια μαζί με τις δασκάλες τους έφτιαξαν φαγητά με βάση την ελιά. Ετσι βιωματικά οι μικροί μας μαθητές κατανόησαν πώς γίνεται το λάδι και συγχρόνως συνδύασαν τη μάθηση δημιουργικά με το παιχνίδι.
1η θέση για την Αντιγόνη Τσούγκα σε Αγώνες Τένις στο Αγρίνιο
Την 1η θέση σε Αγώνες τένις και μάλιστα σε ανώτερη κατηγορία από την ηλικία της κατέλαβε η Αντιγόνη Τσούγκα. Οι αγώνες έγιναν στο Αγρίνιο και η Αντιγόνη σε συνέχεια των επιτυχιών της, κατάφερε να επικρατήσει αντιπάλων της που είναι 2 χρόνια μεγαλύτερες.
Η κοινοπραξία From Archive To Alive είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει ένα νέο έργο, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έργο αυτό προέκυψε από την ανάγκη παροχής καινοτόμων και πιο ελκυστικών στρατηγικών για νέους Ευρωπαίους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αξιοποιώντας παράλληλα καλλιτεχνικούς και πολιτιστικούς πόρους που διατίθενται στο διαδίκτυο σε πλατφόρμες όπως το UEScreen, για την εκπαίδευσή τους σε βασικά ζητήματα όπως η συμμετοχή των πολιτών, η ένταξη και η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
Η κοινοπραξία FaTa αποτελείται από επτά εταίρους από έξι ευρωπαϊκές χώρες που ενώνουν τις προσπάθειές τους και τις προηγούμενες εμπειρίες τους για να αναπτύξουν δύο αναμενόμενα αποτελέσματα, και συγκεκριμένα:
Την ανάπτυξη ενός δωρεάν διαδικτυακού μαθήματος για δασκάλους με την ονομασία Art Vision, του οποίου ο κύριος στόχος είναι να τους εκπαιδεύσει στη χρήση ψηφιακών αρχείων και στο σχεδιασμό περισσότερων διαδραστικών και κοινωνικά αφοσιωμένων τάξεων.
Την έναρξη ενός διαγωνισμού καλλιτεχνικής παραγωγής για νέους Ευρωπαίους μαθητές. Ο ιστότοπος του έργου θα παρέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον διαγωνισμό, καθώς και τυχόν μελλοντικές σχετικές ενημερώσεις.
Εάν ως μεμονομένος δάσκαλος ή ως σχολείο έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το έργου μας ή θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό, ακολουθήστε μας στο RRSS (@archive2alive), ή επισκεφτείτε τον ιστότοπο του έργου στη διεύθυνση www.archive2alive.eu ή επικοινωνήστε με εθνικό εταίρο αναφοράς.
C.R.E.A.T.E. είναι το όνομα του έργου eTwinning που συνδέεται με το έργο Erasmus+ Filling the Gap: Open Educational Resources for supporting teachers in distance learning και υλοποιείται από εκπαιδευτικούς και μαθητές από 4 χώρες…
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.