Την Τρίτη 25 Μαΐου 2021 και ώρα 12:00 πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Οι μαθητές αντιμετωπίζουν το πρόβλημα απορριμμάτων και συσκευασιών τροφίμων μέσω της επιχειρηματικότητας και της μάθησης με βάση το παιχνίδι». Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της λήξης του Ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ «EGGS», στο οποίο το σχολείο μας συμμετείχε ως εταίρος τα τελευταία 2,5 χρόνια. Για τους σκοπούς του προγράμματος τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών στο ζήτημα της συσκευασίας και των απορριμμάτων τροφίμων (food packaging and waste).
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αφενός οι διαστάσεις που λαμβάνει η μάθηση με βάση το παιχνίδι στην ανάπτυξη ειδικών δεξιοτήτων, όπως αυτή προτείνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και αφετέρου οι εμπειρίες εκπαιδευτικών μετά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
12:00 Παρουσίαση του προγράμματος “EGGS” από τον κ. Καπέτη Ευάγγελο, Διευθυντή Ιδιωτικού Γυμνασίου Πλάτων
12:20 Παρουσίαση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού «EGGS» από τον δημιουργό του παιχνιδιού κ. Ζαμάνη Φίλιππο
12:40 Παρουσίαση της εμπειρίας από το πρόγραμμα και εισήγηση του εκπαιδευτικού του σχολείου ΠΛΑΤΩΝ κ. Γλυκό Παναγιώτη
13:00 Εισήγηση με θέμα «Μάθηση με βάση το παιχνίδι» από τον συνεργάτη του σχολείου μας και πρόεδρο του ινστιτούτου εκπαίδευσης, κατάρτισης και ανάπτυξης «Universal Learning Systems» από την Ιρλανδία κ. Allan Bruce
13:20 Ερωτήσεις – Απορίες
Στη Σεβίλλη της Ισπανίας με οικοδεσπότη το σχολείο Huerta Santa Ana πραγματοποιήθηκε η 1η συνάντηση των εταίρων του προγράμματος Erasmus+ «Filling the Gap» στις 10-11 Ιουνίου. Το έργο συντονίζει ο εκπαιδευτικός οργανισμός Irecoop Emilia Romagna από την Ιταλία και συμμετέχουν τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ, το Colegio Huerta Santa Ana από την Ισπανία, το σχολείο Bernardin Frankopan από την Κροατία, το εκπαιδευτικό ίδρυμα Liceo M. Fanti και ο κοινωνικός συνεταιρισμός Archilabo από την Ιταλία και το πανεπιστήμιο του Leuven από το Βέλγιο. Λόγω των ειδικών συνθηκών της πανδημίας η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με μεικτό τρόπο, εν μέρει δια ζώσης και εν μέρει με τηλεδιάσκεψη μέσω Zoom. Το σχολείο εκπροσώπησαν οι εκπαιδευτικοί Ηλίας Μπατζογιάννης και Ιωάννης Παπαδόπουλος.
Κύριος σκοπός του εν λόγω έργου είναι η ενίσχυση των τεχνικών και μεθοδολογικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση πόρων ανοικτής εκπαίδευσης στην ψηφιακή διδασκαλία. Το πρόγραμμα στοχεύει στον σχεδιασμό α) ενός MOOC (Massive Open Online Course) που θα υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς στην οργάνωση, παράδοση και αξιολόγηση υψηλής ποιότητας εξ αποστάσεως μαθημάτων και β) ενός κύκλου δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την παροχή πρακτικών εκπαιδευτικών εργαλείων προς τους εκπαιδευτικούς.
Κατά τη διάρκεια της διημερίδας, παρουσιάστηκε το πλάνο εργασίας, καθορίστηκε ο ρόλος του κάθε εταίρου και συζητήθηκαν τα βήματα των επόμενων μηνών μέχρι την επόμενη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί στο Leuven του Βελγίου τον Μάρτιο του 2022. Το εξαιρετικό κλίμα αυτής της πρώτης επαφής με τους εταίρους του προγράμματος γεμίζει αισιοδοξία για ακόμη μια εποικοδομητική συνεργασία.
Τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ συμμετέχουν ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο “RESPECT”, διάρκειας δύο (2) ετών. Η βιώσιμη και υπεύθυνη κατανάλωση είναι ένας τομέας στον οποίο υπάρχει μεγάλη έλλειψη γνώσης και ενημέρωσης από την πλευρά των καταναλωτών. Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τους μαθητές σχετικά με το περιβαλλοντικό αποτύπωμά των καταναλωτικών επιλογών στον πλανήτη.
Παράλληλα το πρόγραμμα στοχεύει στην ενίσχυση των κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων των μαθητών ηλικίας 12-14 ετών, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τις συνέπειες των ατομικών και συλλογικών τους δράσεων σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, καθώς και τον τρόπο που αυτές επηρεάζουν περιβαλλοντικά ζητήματα. Για την επίτευξη αυτών των στόχων θα δημιουργηθεί ένα εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι, καθώς και εκπαιδευτικό υλικό, ώστε με την υποστήριξη των δασκάλων να διαμορφωθεί η επόμενη γενιά υπεύθυνων καταναλωτών.
Στο πρόγραμμα εκτός απ τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ συμμετέχουν εκπαιδευτικοί οργανισμοί από την Αγγλία, την Πορτογαλία, την Αυστρία, τη Λιθουανία και την Τουρκία. Οι συναντήσεις μεταξύ των εταίρων ως τώρα λάμβαναν χώρα μέσω τηλεδιασκέψεων λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού. Η πρώτη δια ζώσης συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο στο Πόρτο της Πορτογαλίας.
Τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ συμμετέχουν ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο “Capacity Building for Preschools” διάρκειας δύο (2) ετών. Η δεύτερη διακρατική συνάντηση εργασίας με τη συμμετοχή και των υπολοίπων εταίρων από Μολδαβία, Βουλγαρία και Πορτογαλία έλαβε χώρα στo Χαρμανλί και Καζανλούκ της Βουλγαρίας. Εκπρόσωποι του σχολείου ήταν οι Άννα Γραμματικοπούλου, Μαρία Δέλλιου και Ευάγγελος Καπέτης.
Το εν λόγω πρόγραμμα απευθύνεται κατά βάση σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και κυρίως σε νηπιαγωγούς. Κύριος στόχος είναι η ένταξη της λαϊκής παράδοσης στο νηπιαγωγείο με διασκεδαστικό και κατανοητό τρόπο.
Η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Βουλγαρία αποσκοπούσε στον σχεδιασμό ενός οργανογράμματος που οι εταίροι οφείλουν να υλοποιήσουν έως την επόμενη συνάντηση εργασίας, η οποία έχει οριστεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο στην Πορτογαλία με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών από τις τέσσερις συμμετέχουσες στο πρόγραμμα χώρες.
Το Σάββατο, 5 Ιουνίου 2021, στις 18:00 πραγματοποιήθηκε online η εκδήλωση ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του Πανελλήνιου Σχολικού Διαγωνισμού Bravo Schools, όπου αναδείχθηκαν οι καλύτερες πρακτικές των σχολείων που έβαλαν τις βάσεις για ένα βιώσιμο μέλλον, σε τομείς όπως η Υγεία & Ποιότητα Ζωής, η Οικονομία, η Κοινωνική Συνοχή, η Καινοτομία και το Περιβάλλον.
Τα Εκπαιδευτήρια Πλάτων έλαβαν διάκριση ανάμεσα σε 867 συμμετοχές με το βίντεο «Ο διπλανός μου πεινάει-Ταινία μικρού μήκους», το οποίο συνδέεται με τον 2ο παγκόσμιο στόχο «Μηδενική Πείνα». Στο προκείμενο βίντεο τρεις μαθητές της Δ’ τάξης Δημοτικού παρουσιάζουν σε ενάμιση λεπτό το φαινόμενο της φτώχειας, το οποίο δεν λείπει από το ελληνικό σχολείο, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να δράσουμε ως μαθητές και συνάνθρωποι. Στο βίντεο πρωταγωνίστησαν κατά αλφαβητική σειρά οι μαθητές: Αλεξόπουλος Δημήτριος, Τζίκας Κωνσταντίνος και Τσεσμελής Αθανάσιος, με υπεύθυνους τους καθηγητές: Ταχτσίδου Ειρήνη και Χουσερίδη Χρήστο.
Το πρόγραμμα φαγητού Ιουλίου 2021 για το δημοτικό…
Το πρόγραμμα φαγητού Ιουλίου 2021 για το βρεφονηπιακό…
Καλοκαιρινό πρόγραμμα Δημοτικού….
Την Τρίτη 25 Μαΐου 2021 και ώρα 12:00 πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου επιμορφωτική ημερίδα…
Στη Σεβίλλη της Ισπανίας με οικοδεσπότη το σχολείο Huerta Santa Ana πραγματοποιήθηκε…
Το 1ο Newsletter του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ School Starters’ Hub…
Τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ συμμετέχουν ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο “RESPECT”…
Τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ συμμετέχουν ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 …
Το Σάββατο, 5 Ιουνίου 2021, στις 18:00 πραγματοποιήθηκε online η εκδήλωση ανακοίνωσης…
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |