Την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, η ομάδα του έργου Erasmus+ “Filling the Gap: Open Educational Resources for supporting teachers in distance learning” πέρασε πέντε ημέρες στο στο University College Leuven Limburg στο Βέλγιο, για να συζητήσει τις εξελίξεις του προγράμματος και να υλοποιήσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα “Close in the distance learning: becoming a tutor”!
Οι πρώτες 2 ημέρες (28-29 Μαρτίου) ήταν αφιερωμένες στη διαχείριση του έργου. Κατά τη διάρκεια της διακρατικής συνάντησης εργασίας, εξετάστηκε η πρόοδος του έργου, σχεδιάστηκαν τα επόμενα βήματα και συζητήθηκε το πώς θα βελτιωθούν τα αποτελέσματα: το MOOC για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και το Kit Δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (DLAK).
Στις 30-31 Μαρτίου και την 1η Απριλίου πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική δραστηριότητα κατάρτισης στο MOOC και το DLAK, η οποία είχε ως στόχο να προσφέρει στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς μια καλή βάση για την πιλοτική εφαρμογή του MOOC για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τους επόμενους μήνες.
Αφού το UC Leuven έδωσε στους συμμετέχοντες μια επισκόπηση της δομής και των ενοτήτων του διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) και το UC Limburg το γενικό τεχνικό περίγραμμα της πλατφόρμας που θα χρησιμοποιηθεί, κάθε ομάδα εκπαίδευσε τους συμμετέχοντες καθηγητές στην ενότητα που της είχε ανατεθεί. Τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ και το Liceo Fanti παρουσίασαν την πρώτη ενότητα «Διδακτικός σχεδιασμός», το Archilabò τις ενότητες 2 και 4, «Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι» και «Ψυχοσωματική ευεξία των εκπαιδευτικών και των μαθητών», το Bernardin Frankopan School και το Colegio Huerta Santa Ana την ενότητα την «Αξιολόγηση κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Η Irecoop ER, ως επικεφαλής της δημιουργίας του DLAK, περιέγραψε το πακέτο δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως μάθησης.
Μετά από κάθε παρουσίαση ακολούθησε ομαδική εργασία, κατά την οποία όλοι οι συμμετέχοντες συζήτησαν για τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν και έδωσαν ιδέες για το πώς μπορούν να γίνουν τα περιεχόμενα και οι δραστηριότητες πιο δημιουργικά, ελκυστικά και ενημερωτικά. Στο τέλος, το UC Leuven και η Irecoop ER συνόψισαν τα συμπεράσματα και τα επόμενα βήματα που είναι η ενσωμάτωση και η ανάπτυξη της πλατφόρμας.
Μείνετε συντονισμένοι για τις επόμενες ενημερώσεις στην ιστοσελίδα του προγράμματος: Τα MOOC και DLAK θα είναι έτοιμα σύντομα!