humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Erasmus+ “Filling the Gap” – Συνάντηση στο Leuven του Βελγίου

Την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, η ομάδα του έργου Erasmus+ “Filling the Gap: Open Educational Resources for supporting teachers in distance learning” πέρασε πέντε ημέρες στο στο University College Leuven Limburg στο Βέλγιο, για να συζητήσει τις εξελίξεις του προγράμματος και να υλοποιήσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα “Close in the distance learning: becoming a tutor”!

Οι πρώτες 2 ημέρες (28-29 Μαρτίου) ήταν αφιερωμένες στη διαχείριση του έργου. Κατά τη διάρκεια της διακρατικής συνάντησης εργασίας, εξετάστηκε η πρόοδος του έργου, σχεδιάστηκαν τα επόμενα βήματα και συζητήθηκε το πώς θα βελτιωθούν τα αποτελέσματα: το MOOC για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και το Kit Δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (DLAK).

Στις 30-31 Μαρτίου και την 1η Απριλίου πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική δραστηριότητα κατάρτισης στο MOOC και το DLAK, η οποία είχε ως στόχο να προσφέρει στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς μια καλή βάση για την πιλοτική εφαρμογή του MOOC για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τους επόμενους μήνες.

Αφού το UC Leuven έδωσε στους συμμετέχοντες μια επισκόπηση της δομής και των ενοτήτων του διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) και το UC Limburg το γενικό τεχνικό περίγραμμα της πλατφόρμας που θα χρησιμοποιηθεί, κάθε ομάδα εκπαίδευσε τους συμμετέχοντες καθηγητές στην ενότητα που της είχε ανατεθεί. Τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ και το Liceo Fanti παρουσίασαν την πρώτη ενότητα «Διδακτικός σχεδιασμός», το Archilabò τις ενότητες 2 και 4, «Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι» και «Ψυχοσωματική ευεξία των εκπαιδευτικών και των μαθητών», το Bernardin Frankopan School και το Colegio Huerta Santa Ana την ενότητα την «Αξιολόγηση κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Η Irecoop ER, ως επικεφαλής της δημιουργίας του DLAK, περιέγραψε το πακέτο δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως μάθησης.

Μετά από κάθε παρουσίαση ακολούθησε ομαδική εργασία, κατά την οποία όλοι οι συμμετέχοντες συζήτησαν για τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν και έδωσαν ιδέες για το πώς μπορούν να γίνουν τα περιεχόμενα και οι δραστηριότητες πιο δημιουργικά, ελκυστικά και ενημερωτικά. Στο τέλος, το UC Leuven και η Irecoop ER συνόψισαν τα συμπεράσματα και τα επόμενα βήματα που είναι η ενσωμάτωση και η ανάπτυξη της πλατφόρμας.

Μείνετε συντονισμένοι για τις επόμενες ενημερώσεις στην ιστοσελίδα του προγράμματος: Τα MOOC και DLAK θα είναι έτοιμα σύντομα!

 –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Διάκριση μαθητριών της Β΄ Λυκείου σε διαγωνισμό άρθρου

Η Διεύθυνση και το προσωπικό των Εκπαιδευτηρίων ΠΛΑΤΩΝ συγχαίρουν τις μαθήτριες της Β΄ Λυκείου, Ιωάννα Παπανικολάου, Μάρα Γεωργιάδου και Μάρω Τσιμοπούλου για τη συμμετοχή και τη διάκρισή τους στον διαγωνισμό άρθρου με θέμα «Η επίδραση των επιφανών προσωπικοτήτων (του παρόντος ή/και του παρελθόντος) στη διαμόρφωση προτύπων ζωής στην περίοδο της εφηβείας» που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας σε συνεργασία με  το 3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαίδευσης Σχεδιασμού Κεντρικής Μακεδονίας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Πρόγραμμα φαγητού Βρεφονηπιακού-Δημοτικού-Γυμνασίου – Απρίλιος 2022

homemade-glazed-and-decorated-easter-pies-with-cho-2022-01-12-00-24-50-utc (1) (1)

 04-2022-Βρεφονηπιακός 04-2022 - Δημοτικό-Γυμνάσιο –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ 04-2022.Δημοτικό-Γυμνάσιο

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα φαγητού σε αρχείο μορφής .pdf πατώντας εδώ.

 04-2022-Βρεφονηπιακός 04-2022-Βρεφονηπιακός 2 –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα φαγητού σε αρχείο μορφής .pdf πατώντας εδώ.

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Πρόγραμμα φαγητού Δημοτικού – Μάρτιος 2022

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Πρόγραμμα φαγητού Βρεφονηπιακού – Μάρτιος 2022

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Εγγραφές Νηπιαγωγείου και Α’ τάξης Δημοτικού 2022-2023

Από την 1η Μαρτίου ξεκινάνε:

  • οι εγγραφές των μαθητών που θα φοιτήσουν στο Νηπιαγωγείο το σχολικό έτος 2022-2023 και έχουν γεννηθεί από 1-1-2018 έως 31-12-2018.
  • οι εγγραφές μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α’ Δημοτικού το σχολικό έτος 2022-2023 και έχουν γεννηθεί από 1-1-2016 έως 31-12-2016

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τη διεύθυνση του σχολείου στο 2351031111. Οι εγγραφές θα γίνονται καθημερινά κατόπιν συνεννόησης και με τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων (χρήση μάσκας, επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή rapid test).

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (πραγματοποιείται αυτεπάγγελτα από το σχολείο)

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (μπορείτε να το εκτυπώσετε κάνοντας κλικ εδώ).

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι όλα τα παραπάνω καθώς και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Erasmus+ “Second Soul”– Διακρατική συνάντηση στην Πολωνία

DSC_0473-01

Στις 10-11 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Strawczyn της Πολωνίας η τρίτη διακρατική συνάντηση μεταξύ των εταίρων του Ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ KA2 με τίτλο “Second Soul”. Το θέμα του προγράμματος είναι η διδασκαλία δεύτερης γλώσσας σε μαθητές νηπιακής και προσχολικής ηλικίας, καθώς η χρήση ξένων γλωσσών σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον είναι απαίτηση της σύγχρονης εποχής και η εκμάθησή τους είναι σημαντικό να ξεκινάει από μικρή ηλικία. Κάτι τέτοιο ωστόσο αποτελεί πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς επειδή τα παιδιά δεν βρίσκουν ελκυστική μια γλώσσα την οποία δεν χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι λοιπόν ο σχεδιασμός ενός νέου τρόπου διδασκαλίας ξένων γλωσσών σε μαθητές νηπιακής ηλικίας, που θα αναλύεται σε δύο βιβλία για δασκάλους και γονείς, τα οποία θα διευκολύνουν τη δίγλωσση διδασκαλία και θα δημιουργηθούν εξ ολοκλήρου από τους εταίρους του προγράμματος. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης κάθε εταίρος παρουσίασε το εκπαιδευτικό υλικό που ανέπτυξε, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που δόθηκαν στην αρχή του προγράμματος. Παράλληλα, ορίστηκε η δομή των δύο εκπαιδευτικών οδηγών. Στον πρώτο θα παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο σε σχέση με τις ανάγκες και τα οφέλη της δίγλωσσης εκπαίδευσης ενώ ο δεύτερος οδηγός θα αποτελεί ένα πρακτικό εγχειρίδιο με εκπαιδευτικούς πόρους και σχέδια υλοποίησης στην τάξη και στο σπίτι.

Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του νηπιαγωγείου του Strawczyn, συμμετείχαν και οι εταίροι από το Badajoz της Ισπανίας και τη Λισαβόνα της Πορτογαλίας ενώ διαδικτυακά συμμετείχαν οι καθηγητές του σχολείου JOUDG “Breshia” από τη Βόρεια Μακεδονία. Το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι εκπαιδευτικοί Μιχάλης Διρχαλίδης και Γιάννης Παπαδόπουλος. Η επόμενη συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο του 2022 στη Λισαβόνα.

logo –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ  –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Πρόγραμμα φαγητού Βρεφονηπιακού – Φεβρουάριος 2022

Κοινοποιήστε το άρθρο

humans –  – Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ

Πρόγραμμα φαγητού Δημοτικού-Γυμνασίου – Φεβρουάριος 2022

Κοινοποιήστε το άρθρο

  • All
  • #Erasmus+
  • #SummerSchool
  • #Βρεφονηπιακός
  • #Γυμνάσιο
  • #Δημοτικό
  • #Εστιατόριο
  • #ΚΔΑΠ
  • #Λύκειο
  • #Νηπιαγωγείο
  • #υλικά