Το καλοκαιρινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων για μαθητές δημοτικού ξεκινάει! Από τις 19 Ιουνίου έως τις 11 Αυγούστου το σχολείο μας προσφέρει μια ποικιλία από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για παιδιά ηλικίας 6 ως 12 ετών. Το πρόγραμμα του Summer School είναι προσεκτικά σχεδιασμένο για να περιλαμβάνει ένα μεγάλο εύρος δημιουργικών και εκπαιδευτικών εμπειριών. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες όπως η κολύμβηση, ο αθλητισμός, η ρομποτική, το σκάκι, η λέσχη αγγλικών, τα επιστημονικά πειράματα, τα επιτραπέζια παιχνίδια, η μουσική και η καλλιτεχνική σκέψη. Στόχος είναι η παροχή μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων.
Η μεταφορά των παιδιών από και προς το σχολείο γίνεται με τα σχολικά λεωφορεία. Παράλληλα, παρέχεται ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής με πρωινό και μεσημεριανό γεύμα. Το καθημερινό ωράριο είναι 9:00-14:00 (προαιρετικά έως 16:00).
Μπορείτε να δείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα ανά τάξη παρακάτω.
Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας εγγραφήςή τηλεφωνικά στο 2351031111.
Την Παρασκευή 5/5/2023 οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του Λυκείου του σχολείου μας επισκέφτηκαν τα Διοικητικά Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Εκεί τους υποδέχτηκε θερμά η κα Μπούρα Ζωή, προϊσταμένη τριμελούς συμβουλίου διεύθυνσης δικαστηρίου, η οποία τους οδήγησε στη δικαστική αίθουσα, όπου και παρακολούθησαν δίκη κοινωνικοασφαλιστικών, κυρίως, υποθέσεων.
Μετά το πέρας της δίκης η κα Γκρέκα Χριστίνα, πρόεδρος Πρωτοδικών του ΙΒ τμήματος, μίλησε στους μαθητές για τον τρόπο λειτουργίας των Διοικητικών Δικαστηρίων, για τα είδη των υποθέσεων που εκδικάζονται σ’αυτά, δίνοντας παραδείγματα και για το επάγγελμα του Δικαστή. Οι μαθητές διατύπωσαν ερωτήσεις και οι απαντήσεις που δόθηκαν από την πρόεδρο Πρωτοδικών ήταν άκρως διασαφητικές. Στην τόσο εποικοδομητική συζήτηση συνέβαλαν με τον θερμό και υποστηρικτικό τους λόγο η κα Τσιτλακίδου Βαρβάρα, εκπρόσωπος Τύπου και η κα Γκελερή Τάνια, προϊσταμένη γραμματείας.
Τέλος, ο κ. Τοκμακίδης Νικόλαος, δικαστικός υπάλληλος, μίλησε για τα καθήκοντα που έχει ένας δικαστικός υπάλληλος αλλά και για την ιστορία του εμβληματικού κτιρίου στο οποίο στεγάζονται τα Διοικητικά Δικαστήρια (πρόκειται για ένα από τα πιο περιώνυμα ιδιωτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, το γνωστό ως “ΔΕΛΑΣΑΛ” ή σχολή Φρέρηδων). Η τόσο ενδιαφέρουσα επίσκεψη έκλεισε με την περιήγηση των μαθητών στον εσωτερικό χώρο του παλαιού κτιρίου αλλά και στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του.
Την Παρασκευή 28 και το Σάββατο 29 Απριλίου, μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου του σχολείου μας συμμετείχαν στο διαγωνισμό ρητορικής αγγλικής Γλώσσας “Speaklab Oratory Games” που διοργανώθηκε από τα Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη στη Λάρισα. Οι μαθητές μας απόλαυσαν την εμπειρία και απέδωσαν εξαιρετικά στο «αγώνισμα» του Group Discussion στο οποίο συμμετείχαν.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα Εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη για τη φιλοξενία τους, την εξαιρετική διοργάνωση του διαγωνισμού καθώς για την όμορφη ατμόσφαιρα που δημιούργησαν για τους διαγωνιζόμενους και τους συνοδούς τους. Τέλος, θα θέλαμε να συγχαρούμε τους μαθητές μας για το θάρρος που επέδειξαν με τη συμμετοχή τους αλλά και για την εξαιρετική τους επίδοση.
Oι προεγγραφές στο Βρεφονηπιακό Σταθμόγια το σχολικό έτος 2023-2024 έχουν ξεκινήσει. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τη διεύθυνση του σχολείου στο 2351031111.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο «Πρόγραμμα προσχολικής αγωγής και δημιουργικής απασχόλησης παιδιών» του ΕΣΠΑ το οποίο καλύπτει τα έξοδα της φιλοξενίας των παιδιών στους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Ο αριθμός των θέσεων μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ είναι περιορισμένος και τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο τις ψηφιακές τεχνολογίες για τη δια ζώσης διδασκαλία;
Αυτή είναι η πρόκληση που θέτει το “Filling the Gap: OER for supporting teachers in distance learning”, ένα έργο αφιερωμένο στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των δασκάλων και των εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία, με απώτερο στόχο να καταστεί η εκπαίδευση πιο καινοτόμος και χωρίς αποκλεισμούς.
Αν, μετά την πανδημία του Covid-19 καταφέραμε επιτέλους να επιστρέψουμε στη δια ζώσης διδασκαλία, πώς μπορούμε να μην διασκορπίσουμε τις θετικές πτυχές που έφερε το διαδίκτυο στο σχολείο;
Το Filling the Gap είναι ένα έργο που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ και συντονίζεται από το Irecoop ER ως επικεφαλής εταίρος, μαζί με μια ομάδα εργασίας που αποτελείται από εκπαιδευτικούς και ερευνητές από έξι άλλους ευρωπαϊκούς οργανισμούς (ένα πανεπιστήμιο, τέσσερα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έναν κοινωνικό συνεταιρισμό εμπειρογνώμονα σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες χωρίς αποκλεισμούς και ψηφιακές υπηρεσίες). Το έργο ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021 και έχει αναπτύξει δύο ψηφιακά προϊόντα, δίνοντας προσοχή στις πτυχές χωρίς αποκλεισμούς προς τους μαθητές με ήπιες νοητικές αναπηρίες.
Το MOOC για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα δωρεάν διαδικτυακό μάθημα, χωρισμένο σε τέσσερις ενότητες, το οποίο συνοδεύει τους εκπαιδευτικούς στην απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων χρήσιμων για:
τη χρήση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων – ενότητα 3, OER
την προσοχή στην ευημερία των εκπαιδευτικών και των μαθητών – ενότητα 4, Ένταξη και ευημερία
Μαζί με το MOOC, δημιουργήθηκε ένα κιτ με 24 εξ αποστάσεως και μικτές διδακτικές δραστηριότητες, χωρισμένο ανά θέμα, ηλικία των μαθητών, διάρκεια, χρησιμοποιούμενους πόρους, τεστ και εργαλεία. Το MOOC για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και το κιτ δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως διδασκαλίας είναι διαθέσιμα σε έξι γλώσσες, δωρεάν, στον ιστότοπο Filling the Gap.
Στις 21 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια ΠΛΑΤΩΝ παρουσίασαν τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το έργο. Σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική βιβλιοθήκη του σχολείου, ο projectmanager του προγράμματος Γιάννης Παπαδόπουλος και η καθηγήτρια του σχολείου Αλκμήνη Παπανικολάου που συμμετείχε στο training που πραγματοποιήθηκε στο Βέλγιο και συμμετείχε στη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού και στην πιλοτική εφαρμογή του, παρουσίασαν τα κύρια αποτελέσματα του προγράμματος σε καθηγητές και εκπαιδευτικούς από όλη την περιφερειακή ενότητα της Πιερίας. Οι συμμετέχοντες, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πρόγραμμα, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια παρουσίαση για τα κύρια αποτελέσματά του, δηλαδή το MOOC και το DLAK και στη συνέχεια να συμμετέχουν σε ένα διαδραστικό workshop όπου χωρισμένοι σε ομάδες, δούλεψαν στις δραστηριότητες του DLAK υπό την καθοδήγηση των καθηγητών του σχολείου μας οι οποίοι προηγουμένως είχαν εφαρμόσει αυτές τις δραστηριότητες στην τάξη τους. Στο τέλος της εκδήλωση υπήρχε χρόνος για διάλογο μεταξύ των εμπλεκόμενων στο πρόγραμμα και των συμμετεχόντων στην εκδήλωση. Η κοινή εντύπωση όλων των παρευρισκόμενων ήταν ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον project, του οποίου τα αποτελέσματα θα ήταν πρόθυμοι να ενσωματώσουν σε κάποιες πτυχές της διδασκαλίας τους.
Οι δραστηριότητες του έργου ολοκληρώνονται με την τελική εκδήλωση, αλλά το Filling the Gap σίγουρα δεν τελειώνει εδώ! Μέχρι στιγμής, ήδη περισσότεροι από 16.000 άνθρωποι έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπο και 130 δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί έχουν ολοκληρώσει ή παρακολουθούν το διαδικτυακό μάθημα. Η πρόκληση έχει γίνει αποδεκτή και το Filling the Gap συνεχίζει το ταξίδι του για τη διάδοση της αριστείας που παράγεται.
Το σχολείο μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μια ακόμη σημαντική διεθνή συνεργασία για την υλοποίηση ενός συλλογικού έργου που έχει ως στόχο τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία STEAM στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το έργο Erasmus+ “OrganKits”, που συντονίζεται από το Πανεπιστήμιο της Μούρθια, περιλαμβάνει εκπαιδευτικά ιδρύματα από την Ισπανία, την Ιταλία, την Τουρκία και την Πορτογαλία.
Στόχος του έργου είναι η δημιουργία των OrganKits, δηλαδή εκπαιδευτικών πακέτων που αποτελούνται από σετ πλαστικοποιημένων οργάνων και συνοδευτικό διδακτικό υλικό για τη χρήση τους στη διδασκαλία του STEAM. Τα σχέδια μαθημάτων και δραστηριοτήτων που θα συνοδεύουν τα σετ πλαστικοποιημένων οργάνων είναι προσαρμοσμένα σε έξι θεματικές ενότητες:
Καρδιαγγειακή υγεία & συναισθήματα
Πνευμονική υγεία & περιβάλλον
Διατροφική υγεία & ευεξία
Νευρολογική υγεία & ενσυνειδητότητα
Αθλητική υγεία & εξάρτηση
Αναπαραγωγική υγεία
Ο γενικός στόχος του “OrganKits” είναι να διευκολύνει την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων στους μαθητές μέσω μιας, προσανατολισμένης στη διαδικασία, ολιστικής πρακτικής και κοινωνικής προσέγγισης μάθησης, ενώ παράλληλα ενσωματώνει επιλεγμένους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Χρησιμοποιώντας τα “OrganKits”, οι καθηγητές μπορούν να δημιουργήσουν δυναμικά και ελκυστικά περιβάλλοντα μάθησης που εμπνέουν τους μαθητές να εξερευνήσουν τον συναρπαστικό κόσμο της επιστήμης και της τέχνης.
Η πρώτη συνάντηση του έργου, στην οποία συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Γιάννης Παπαδόπουλος και Σπύρος Τριανταφύλλου, πραγματοποιήθηκε στη Μούρθια της Ισπανίας, στις 27 και 28 Φεβρουαρίου. Κατά τη διάρκεια της, οι εταίροι συζήτησαν τους στόχους, το χρονοδιάγραμμα και τα παραδοτέα του έργου ενώ παρουσίασαν τον αρχικό σχεδιασμό των “OrganKits” και τη σύνδεση τους με τη διδασκαλία του STEAM. Η συνάντηση έδωσε μια εξαιρετική ευκαιρία στους εταίρους να γνωριστούν και να δημιουργήσουν καλούς διαύλους επικοινωνίας.
Συνολικά, το έργο αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για το σχολείο μας και τους εταίρους του να προωθήσουν τη διδασκαλία STEAM μέσω καινοτόμων μεθόδων. Η συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα από διάφορες χώρες θα προσφέρει μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους.
Την Παρασκευή 2 Μαρτίου η ομάδα Ecomobility του σχολείου μας είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί τον Δήμο Κατερίνης στο πλαίσιο της έρευνας για τον εντοπισμό προβλημάτων μετακίνησης στην πόλη μας. Είχαμε τη χαρά να συναντήσουμε τον Δήμαρχο, κύριο Κώστα Κουκοδήμο, ο οποίος μας υποδέχθηκε θερμά και μας ενημέρωσε για το νέο σχέδιο ανάπλασης της πόλης που αφορά σε στρατηγικές βιώσιμης κινητικότητας. Στη συνέχεια ο μηχανικός και επιστημονικός συνεργάτης του Δήμου, κύριος Δαμιανός Καλπακίδης, μας παρουσίασε αναλυτικά την πρόοδο των εργασιών.
Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του για την άμεση ανταπόκριση και τη θερμή υποδοχή.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.