
Εστιατόριο πρόγραμμα Ιουνίου
Ημέρα | Δευτέρα 1 | Τρίτη 2 | Τετάρτη 3 | Πέμπτη 4 | Παρασκευή 5 | |
Πρωινό | Ψωμί με κασέρι | Βούτυρο με μαρμελάδα | Τυρόψωμο | Κέικ | Corn Flakes | |
Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | ||
Κοχυλάκια με σάλτσα λαχανικών | Μπιφτέκι με πουρέ πατάτας | Ρεβύθια | Κοκκινιστό με ρύζι | Φακές | ||
Μεσημεριανό | Κεφαλοτύρι | Σαλάτα | Τυρί | Σαλάτα | Σαλάτα | |
Σαλάτα | Τυρί | Ψωμί | Ψωμί | |||
Ημέρα | Δευτέρα 8 | Τρίτη 9 | Τετάρτη 10 | Πέμπτη 11 | Παρασκευή 12 | |
Πρωινό | Βούτυρο με μαρμελάδα | Μηλόπιτα | Αυγόφετες | Ψωμί με κασέρι | ||
ΑΡΓΙΑ | Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | ||
Γιουβαρλάκια | Φασολάδα | Κοτόπουλο με κριθαράκι | Αρακάς | |||
Μεσημεριανό | Σαλάτα | Σαλάτα | Τυρί | Τυρί | ||
Τυρί | Ελιές | Σαλάτα | Σαλάτα | |||
Ψωμί | Ψωμί | Ψωμί | ||||
Ημέρα | Δευτέρα 15 | Τρίτη 16 | Τετάρτη 17 | Πέμπτη 18 | Παρασκευή 19 | |
Πρωινό | Corn Flakes | Λουκουμάδες | Ελαιόψωμο | Βούτυρο με μαρμελάδα | Τυροπιτάκια | |
Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | ||
Μακαρονάκι κοφτό | Κρεατόσουπα | Φακές | Μακαρόνια πέννες με κιμά | Φασολάκια λαδερά | ||
Μεσημεριανό | Κεφαλοτύρι | Σαλάτα | Σαλάτα | Τυρί | Τυρί | |
Σαλάτα | Ψωμί | Ελιές | Σαλάτα | Σαλάτα | ||
Ψωμί | Ψωμί | |||||
Ημέρα | Δευτέρα 22 | Τρίτη 23 | Τετάρτη 24 | Πέμπτη 25 | Παρασκευή 26 | |
Πρωινό | Ψωμί με κασέρι | Corn Flakes | Τυροκούλουρο | Βούτυρο με μαρμελάδα | Κέικ | |
Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | Γάλα | ||
Μακαρόνια πέννες με κιμά | Ψαρόσουπα |
| Κοτόπουλο με πατάτες | Φακές | ||
Μεσημεριανό | Σαλάτα | Σαλάτα | Τυρί | Τυρί | Ελιές | |
Κεφαλοτύρι | Ψωμί | Σαλάτα | Σαλάτα | Σαλάτα | ||
Ψωμί | Ψωμί | |||||
Ημέρα | Δευτέρα 29 | Τρίτη 30 | ||||
Πρωινό | Βούτυρο με μαρμελάδα | Κασεροπιτάκια | ||||
Γάλα | Γάλα | Η παιδίατρος | Η μαγείρισσα | Η μαγείρισσα | ||
Φιογκάκια | Κεφτεδάκια με πατάτες | |||||
Μεσημεριανό | Τυρί | Τυρί | Τσίγκα | Τρύφων | Παπαγεωργίου | |
Σαλάτα | Σαλάτα | Αθανασία | Κατερίνα | Πόπη | ||
Το ηλιακό σύστημα περιλαμβάνει τον Ήλιο και όλα τα αντικείμενα που κινούνται σε τροχιά γύρω από αυτόν μέσα στο πεδίο βαρύτητας του, είτε περιστρεφόμενα άμεσα γύρω από αυτόν είτε κινούμενα σε τροχιές γύρω από αλλά σώματα που κινούνται γύρω από τον Ήλιο. Οι πλανήτες που κινούνται γύρω από τον Ήλιο είναι συνολικά οκτώ και είναι οι εξής: Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Κρόνος, Δίας, Ποσειδώνας, Ουρανός
Ας μάθουμε λοιπόν για όλους τους πλανήτες μέσω του δημιουργικού παιχνιδιού αλλά και μέσω διαφόρων προτάσεων που έχουμε καταγράψει παρακάτω.
Προτεινόμενα παραμύθια
Τραγούδι: Μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου
Προτεινόμενη ταινία: Μπεν και Χόλυ-πικνικ στη σελήνη
Δραστηριότητα: Κατασκευάζω τους πλανήτες με πλαστελίνη
Παίρνουμε πλαστελίνη στα χρώματα που θέλουμε και ξεκινάμε να πλάσουμε έναν-έναν τους πλανήτες! Θα χρειαστούμε άσπρη, πορτοκαλί, μπλε, καφέ, γαλάζια, κόκκινη, πράσινη πλαστελίνη. Δείχνουμε στα παιδιά φωτογραφίες από τον κάθε έναν πλανήτη και ξεκινάμε να τους δημιουργήσουμε κι εμείς.
Κατασκευή-Πύραυλος
Υλικά: Ρόλο υγείας, χαρτόνι κόκκινο και κίτρινο ή όποιο χρώμα θέλουμε, μαρκαδόρους, κόλλα, ψαλίδι
Διαδικασία: Τυλίγουμε το ρόλο υγείας με το κίτρινο χαρτόνι περιμετρικά και το κολλάμε, κόβοντας από πάνω και από κάτω το χαρτόνι που περισσεύει. Στην συνέχεια, κάνουμε έναν κύκλο στο κόκκινο χαρτόνι. Κόβουμε τον κύκλο, μαρκάρουμε το κέντρο και κόβουμε με το ψαλίδι από οποιαδήποτε μεριά του κύκλου μέχρι την μέση, στο κέντρο. Έπειτα παίρνουμε τα 2 ίσια άκρα επικαλύπτοντάς τα, αφού τα βάλαμε κόλλα κατά μήκος και πιέζουμε ώστε να σχηματίσουμε έναν κώνο. Παίρνουμε τον κώνο και τον κολλάμε στο πάνω μέρος όπου θα είναι η «μύτη» του πυραύλου. Στο υπόλοιπο κόκκινο χαρτόνι σχηματίζουμε 4 τρίγωνα περίπου στο μέγεθος του κώνου και τα κολλάμε στο κάτω μέρος για να κάνουμε την βάση του πυραύλου. Τέλος, με τους μαρκαδόρους ζωγραφίζουμε πάνω στον πύραυλο ότι μας αρέσει π.χ. παράθυρα, σύμβολα, σχήματα κ.λπ.
Ο πύραυλός μας είναι έτοιμος για απογείωση!
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Προληπτική απολύμανση διενεργήθηκε σε όλους τους χώρους και τα λεωφορεία του σχολείου μας το Σαββάτο 9 Μαΐου 2020.
Η ενέργεια εντάσσεται στη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της διασποράς του κοροναϊού Covid 19.
Παράλληλα, από τη Δευτέρα 11 Μαΐου θα εφαρμόζονται πιστά οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για τους μαθητές, τους εργαζόμενους, τους γονείς και τους επισκέπτες του σχολείου.
-καταγραφή εισερχομένων/εξερχομένων,
-θερμομέτρηση στην είσοδο,
-αποστάσεις,
-πλύσιμο χεριών,
-προφύλαξη,
-εξαερισμοί κλειστών χώρων.
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε πλάνα από τη λεπτομερή απολύμανση του σχολείου:
Προτάσεις για δραστηριότητες μέσα στο σπίτι με παιδιά δημοτικού.
Παρ’ ότι υπάρχουν δυσκολίες , μπορούμε να χρωματίσουμε την καραντίνα μας και να δημιουργήσουμε όμορφες αναμνήσεις με τα παιδιά και τα αδέρφια μας καθώς υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν μέσα στο σπίτι, το μπαλκόνι, την αυλή μας ή τον κήπο μας.
Δραστηριότητα 1η – Τυφλόμυγα
Η τυφλόμυγα είναι ένα παραδοσιακό παιχνίδι. Για να αρχίσει η τυφλόμυγα επιλέγετε με κλήρο ένα από τα παιδιά. Ένας από τους συμπαίκτες του του δένει τα μάτια με ένα πανί, ένα μαντήλι ή φουλάρι, για να μη βλέπει, και το παιχνίδι αρχίζει. Τα υπόλοιπα παιδιά γυρίζουν γύρω – γύρω από το παιδί που κάνει την τυφλόμυγα και το πειράζουν. Εκείνο προσπαθεί να πιάσει κάποιο από τα παιδιά και κερδίζει μόνο, αν μαντέψει σωστά ποιο είναι το παιδί που έπιασε. Για να το αναγνωρίσει ψηλαφεί τα χαρακηριστικά του προσώπου, τα ρούχα, τα μαλλιά κ.ά. Το παιδί που πιάστηκε και αναγνωρίστηκε γίνεται η επόμενη τυφλόμυγα. Αν δεν γίνει σωστά η ταύτιση, τότε το ίδιο παιδί παραμένει ως “τυφλόμυγα” για άλλον ένα γύρο. ΠΡΟΣΟΧΗ! Π ριν ξεκινήσει το παιχνίδι “καθαρίστε” τον χώρο από αντικείμενα που μπορούνε να δημιουργήσουν προβλήματα στο παιχνίδι μας όπως π.χ πτώση.
Δραστηριότητα 2η – Κυνήγι του χαμένου θησαυρού
Άλλο ένα κλασσικό παιχνίδι που αγαπάνε πολύ τα παιδιά. Ο πρώτος και πιο απλός τρόπος είναι να κρύψουμε ένα αντικείμενο μέσα στο σπίτι και στη συνέχεια να κατευθύνουμε με τις λέξεις κρύο (όταν βρισκόμαστε μακριά από το “θησαυρό”) και ζεστό (όταν βρισκόμαστε κοντά στο “θησαυρό”) με σκοπό να βρεθεί το αντικειμενό μας.
Ο δεύτερος τρόπος είναι λιγάκι πιο περίπλοκος αλλά και πιο διασκεδαστικός
Ένας ενήλικας κρύβει τις κάρτες με τους γρίφους.
Δίνει στα παιδιά την κάρτα με τον πρώτο γρίφο και την αποστολή τους.
Το κυνήγι ξεκινά!
Στόχος του παιχνιδιού είναι τα παιδιά να λύσουν τους γρίφους και να καταφέρουν να βρουν τον κρυμμένο θησαυρό. Κάθε φορά, η λύση του γρίφου οδηγεί τα παιδιά στο σημείο όπου βρίσκεται κρυμμένη η επόμενη κάρτα.
Δραστηριότητα 3η – Παντομίμα-Μιμήσεις
Η παντομίμα παίζεται χωρίς να χρησιμοποιείται η φωνή. Γι’ αυτό και είναι ιδανικό παιχνίδι για παιδιά, μιας και τους δίνεται η ευκαιρία να εξασκήσουν τις κινητικές τους ικανότητες, να “δουλέψουν” τη φαντασία τους, να σκεφτούν.
Δώστε στο παιδί σας ένα χαρτάκι που θα αναφέρει τι πρέπει να αναπαραστήσει στη παντομίμα. Κανείς άλλος δεν πρέπει να γνωρίζει τι γράφει το χαρτάκι, καθώς σκοπός του παιχνιδιού είναι να μαντέψουμε τι κάνει το παιδί. ΠΡΟΣΟΧΗ! πρέπει όλοι να γνωρίζουν τι είναι αυτό που θα μιμηθεί το κάθε παιδί και επίσης ΔΕΝ επιτρέπονται καθόλου λέξεις ή να δείχνουμε αντικείμενα στο χώρο!
Εδώ τα μικροτερα παιδιά ,θα μπορούσαν να “μιμηθούν” κινήσεις ζώων, όπως σκύλος ,κάβουρας, πιγκουίνος κ.τ.λ
Δραστηριότητα 4η – Παιχνίδια με μπαλόνια
Το παιχνίδι με μπαλόνι είναι ιδανικό για μικρότερους χώρους γιατί αποφεύγεται κάποια ζημιά όπως και μειώνεται η πιθανότητα να χτύπησει κάποιο παιδί.
Παιχνίδι 1ο: Να μην ακουμπήσει το μπαλόνι στο πάτωμα
Παίζεται με όσους παίχτες θέλουμε. Ο σκοπός είναι πάρα πολύ απλός, κάνουμε τα πάντα για να μην ακουμπήσει το μπαλόνι στο πάτωμα. Επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε όποιο σημείο του σώματός μας θέλουμε.
Παιχνίδι 2ο: Τοιχάκι
Εδώ χρειάζεται παραπάνω χώρος. Τουλάχιστον δύο παίχτες, οι οποίοι θα έχουν απεναντί τους έναν τοίχο. Ο κάθε παίχτης χτυπάει το μπαλόνι με τη σειρά και σκοπός είναι να χτυπήσει τον τοιχο. Ο επόμενος παίχτης πρέπει να προλάβει να χτυπήσει το μπαλόνι πριν πέσει κάτω και να βρει επίσης τον τοίχο. Αυτό συνεχίζεται μέχρι να χάσει κάποιος παίχτης.Κάποιος παίχτης χάνει εάν δεν προλάβει να χτυπήσει το μπαλόνι πριν πεσει κάτω ή αν στο χτύπημά του η μπάλα δεν ακουμπήσει τον τοίχο.
Παιχνίδι 3ο: Ουρίτσα
Δένουμε ένα μπαλόνι στη μέση ενός παιδιού και ο σκοπός μας είναι να σκάσουμε με κάποιο τρόπο το μπαλόνι!
Παιχνίδι 4ο: Μπάσκετ με μπαλόνια
Κάντε κλικ εδώ και εδώ για να βρείτε περισσότερα παιχνίδια με μπαλόνια.
Δραστηριότητα 5η
Βελτίωση της λεπτής κινητικής δεξιότητας ,δηλαδή το συντονισμό των μικρών μυϊκώνκινήσεων π.χ. δάχτυλα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε να κάνουμε διάφορες δραστηριότητες με πλαστελίνες, κατασκευές με τουβλάκια,κόψιμο χαρτιών ή ζωγραφική.
Δραστηριότητα 6η – Μουσικές καρέκλες
Ένα παιχνίδι πάρα πολύ διασκεδαστικό που πραγματικά μπορεί να παιχτεί παντού! Βελτιώνει μάλιστα, την αντίληψη, την ρυθμική ικανότητα, την αντίδραση σε εξωτερικά ερεθίσματα καθώς και την απλή ικανότητα πρόβλεψης.
Δραστηριότητα 7 – Θέατρο
Πραγματικά είναι εντυπωσιακό πόσες ιστορίες και πόσα πράγματα ξεφυτρώνουν από το μυαλό ενός παιδιού. Παρακινείστε τα να σας φτιάξουν και να σας παίξουν ιστορίες, να ντυθούν ανάλογα και να το συνοδεύσουν με την κατάλληλη μουσική. Εναλλακτικά μπορείτε να τα βάλετε να διαβάσουν διάφορες ιστορίες και παραμύθια και μετά να στήσουν το θεατρικό τους! Κάτι τέτοιο θα διαγείρει τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους!
Δραστηριότητα 8 – Γυμναστική
Pilates: Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον είδος γυμναστικής όπου μπορούν να γυμναστούν οι γονείς μαζί με τα παιδιά. Το πιλάτες είναι πάρα πολύ καλό για όλες τις ηλικίες. Βελτιώνει τους μύες του κορμού, τη στάση του σώματος καθώς και την ικανότητα της ισορροπίας, του συντονισμού ,της ευλυγισίας και την ρυθμική ικανότητα. Όσες και όσοι επιλέξετε αυτό το είδος θα βρείτε ενδιαφέροντα videos στο διαδίκτυο.
Yoga: Άλλος ένας εναλλακτικός τρόπος άσκησης για να κάνετε μαζί με τα παιδιά σας. Όσοι ανησυχείτε ότι δεν θα τα καταφέρετε να είστε σίγουροι ότι μπορείτε! Η yoga είναι ιδανική για την βελτίωση της ισορροπίας του σώματος, της ευλυγισίας, του συντονισμού και της δύναμης. Η yoga, γενικότερα βελτιώνει τις κινητικές δεξιότητες και είναι ιδανική για πιο ντροπαλά παιδιά καθώς δεν έχει τα στοιχεία του ανταγωνισμού. Θα βρείτε και εδώ ενδιαφέροντα videos στο διαδίκτυο.
| Γ ΘΕΤΙΚΗ |
| |||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
10.45 – 11.45 | ΦΥΣΙΚΗ | ΧΗΜΕΙΑ | ΦΥΣΙΚΗ | ΧΗΜΕΙΑ |
|
11.45 – 13.45 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|
|
|
|
13.15 – 14.45 |
|
| ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|
|
16.00 – 17.00 |
| ΕΚΘΕΣΗ |
|
| ΕΚΘΕΣΗ |
| Γ ΥΓΕΙΑΣ |
| |||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
09.00 – 10.30 |
|
| ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
|
|
10.30 – 12.00 |
|
|
|
| ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
10.45 – 11.45 | ΦΥΣΙΚΗ | ΧΗΜΕΙΑ | ΦΥΣΙΚΗ | ΧΗΜΕΙΑ |
|
16.00 – 17.00 |
| ΕΚΘΕΣΗ |
|
| ΕΚΘΕΣΗ |
| Γ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ |
| |||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
09.30 – 11.00 | ΓΝΩΣΤΟ |
|
| ΑΓΝΩΣΤΟ |
|
10.00 – 11.00 |
| ΚΟΙΝΩΝΙΟΛ. |
| ΚΟΙΝΩΝΙΟΛ. |
|
16.00 – 17.00 |
| ΕΚΘΕΣΗ | ΙΣΤΟΡΙΑ |
| ΕΚΘΕΣΗ |
16.00 – 17.30 |
|
|
|
|
|
Οδηγίες για τους μαθητές:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
| Α Γυμνασίου | ||||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
10.15 – 10.45 |
|
|
| ΦΥΣΙΚΗ |
|
11.00 – 11.45 |
| ΑΡΧΑΙΑ |
|
| ΓΛΩΣΣΑ |
11.45 – 12.00 |
|
|
|
| ΙΣΤΟΡΙΑ |
12.00 – 12.45 |
|
| ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|
|
12.45 – 13.15 |
| ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
|
|
|
| |||||
| Β Γυμνασίου | ||||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
09.00 – 09.30 |
| ΧΗΜΕΙΑ |
| ΦΥΣΙΚΗ |
|
11.00 – 11.30 |
|
| ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
|
|
12.00 – 12.45 |
| ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|
|
|
15.45 – 16.00 |
|
|
|
| ΙΣΤΟΡΙΑ |
16.00 – 16.45 |
| ΑΡΧΑΙΑ |
|
| ΓΛΩΣΣΑ |
| |||||
| Γ Γυμνασίου | ||||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
09.30 – 10.15 |
| ΧΗΜΕΙΑ |
| ΦΥΣΙΚΗ |
|
10.15 – 11.00 |
|
| ΑΡΧΑΙΑ |
|
|
11.00 – 11.45 |
|
|
| ΓΛΩΣΣΑ |
|
12.15 – 12.45 |
| ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
|
|
|
12.00 – 12.15 |
|
| ΙΣΤΟΡΙΑ |
|
|
12.00 – 12.45 |
|
|
| ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|
| |||||
| Α Λυκείου | ||||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
09.00 – 09.30 |
|
|
|
| ΦΥΣΙΚΗ |
09.30 – 10.00 |
|
|
|
| ΧΗΜΕΙΑ |
10.30 – 11.00 |
|
| ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
|
|
11.00 – 12.00 |
|
| ΑΛΓΕΒΡΑ |
|
|
11.45 – 12.30 |
|
|
| ΕΚΘΕΣΗ |
|
12.00 – 12.45 |
| ΑΡΧΑΙΑ |
|
|
|
| |||||
| Β Λυκείου | ||||
ΩΡΑ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
10.15 – 11.00 |
|
|
|
| ΑΡΧΑΙΑ (ΒΘΡ) |
11.00 – 11.45 |
|
| ΕΚΘΕΣΗ |
| ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ |
11.45 – 12.30 |
| ΦΥΣΙΚΗ |
| ΧΗΜΕΙΑ |
|
12.00 – 13.00 |
|
| ΑΛΓΕΒΡΑ |
|
|
Παρακολουθήστε ένα μικρό βίντεο με προτάσεις για τη διαχείριση του φόβου των παιδιών νηπιακής ηλικίας σχετικά με τον κορωναϊό. Ανεξάρτητα από την ηλικία των παιδιών σας, η απειλή ή η αναστάτωση των ειδήσεων μπορεί να τους επηρεάσει συναισθηματικά. Πολλά παιδιά μπορεί να αισθάνονται ανήσυχα, φοβισμένα ή ακόμα και θυμωμένα.
Τι μπορείτε να κάνετε ως γονέας για να προστατέψετε τα παιδιά σας και να τα βοηθήσετε να διαχειριστούν όλες αυτές τις πληροφορίες;
Παραγωγή: pi-tech (https://pi-tech.gr)
Για τη σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που “ανεβαίνουν” τα μαθήματα εξ αποστάσεως για όλες τις τάξεις του δημοτικού, του γυμνασίου και του λυκείου, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Για το Δημοτικό:
Α Δημοτικού: Όνομα χρήστη: aprstudent – Κωδικός: Platon!2020
Β Δημοτικού: Όνομα χρήστη: bprstudent – Κωδικός: Platon!2020
Γ Δημοτικού: Όνομα χρήστη: gprstudent – Κωδικός: Platon!2020
Δ Δημοτικού: Όνομα χρήστη: dprstudent – Κωδικός: Platon!2020
Ε Δημοτικού: Όνομα χρήστη: eprstudent – Κωδικός: Platon!2020
Στ Δημοτικού: Όνομα χρήστη: stprstudent – Κωδικός: Platon!2020
Για το Γυμνάσιο:
Α Γυμνασίου: Όνομα χρήστη: agstudent – Κωδικός: Platon!2020
Β Γυμνασίου: Όνομα χρήστη: bgstudent – Κωδικός: Platon!2020
Γ Γυμνασίου: Όνομα χρήστη: ggstudent – Κωδικός: Platon!2020
Για το Λύκειο:
Α Λυκείου: Όνομα χρήστη: alstudent – Κωδικός: Platon!2020
Β Λυκείου: Όνομα χρήστη: blstudent – Κωδικός: Platon!2020
Γ Λυκείου: Όνομα χρήστη: glstudent – Κωδικός: Platon!2020
Πανελλαδικές εξετάσεις 2020…
Εστιατόριο πρόγραμμα Ιουνίου…
Προτάσεις για δραστηριότητες μέσα στο σπίτι με παιδιά δημοτικού…
Προληπτική απολύμανση διενεργήθηκε σε όλους τους χώρους…
Προτάσεις για δραστηριότητες μέσα στο σπίτι με παιδιά δημοτικού…
Δείτε το πρόγραμμα μαθημάτων σύγχρονης εκπαίδευσης…
Οδηγίες για τους μαθητές και πρόγραμμα μαθημάτων…
Τι μπορείτε να κάνετε ως γονέας για να προστατέψετε τα παιδιά σας και να τα βοηθήσετε να διαχειριστούν όλες αυτές τις πληροφορίες;
Για τη σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που “ανεβαίνουν” τα μαθήματα εξ αποστάσεως…
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |